onsdag 17 november 2010

Ystads Saltsjöbad (:

Tjenatjenamittenbena (:
Redan onsdag & i mitten utav november, vart blir tiden av?
den går alldeles för fort men samtidigt så skönt :)
Ni undrar kanske vad det är för födelsedags-presenter jag ska ge mitt hjärta?
Jo, jag har bokat en spanatt på YSB (Ystads Saltsjöbad) och 3-rätters middag :)
När jag berättade för hjärtat blev han verkligen jätte glad & krama o pussa mig hur länge som helst och grät :$ är man en underbar flickvän då? (: Tihi ♥
Jag&hjärtat har presic krängt i oss varsin hamburgar-tallrik (pallade inte stå i köket idag, latisar:p )
och ligger & kikar på Efterlyst på Tv3, http://www.tv3.se/efterlyst 
Ska snart bege oss in till sovrummet för att imorgon ska vi hämta favoritkillen (:
och det blir kalas ihelgen eftersom han fyllde år förra helgen (:
Ha det nice allesammans & ta väl hand om era nära & kära  

hade jag inte tagit beslutet för några månader sen hade du varit hos mig nu :( ♥ 

‎6år & 11månader sen du försvann pappa... dagen du försvann känns som igår... du är verkligen saknad ♥ krama mamma ifrån oss ♥♥♥

jag, hjärtat & favoritkillen (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar