onsdag 24 november 2010

Snöööööööööööööööööööö :)
Äntligen har den kommit & hoppas att den kommer för att stanna ett tag :) tihihii
idag har det varit full rulle & jag bara älskar det (;
började med imorse att vi inte vaknade utav klockan, (hahah) men det gjorde inte så mkt,
begav oss iväg & har fixat&donat hela dagen, så ÄNTLIGEN har jag alla
mina saker hos mig, hemma hos oss :)
Fårse när jag har tid att pilla med allt, där är mycket som ska säljas, kläder, saker,
man kan ju inte samla på allt som hjärtat säger :p
fast det är väldigt bra att ha ;)
Hoppas,hoppas,hoppas att jag kan börja fixa lite med det imorgon,
för på fredag ska jag jobba, lördag ska vi jobba & på söndag ska jag jobba.
gottgottgott! (:

Nu ska jag&hjärtat ta oss varsin ansiktsmask, 
 en riktigt varm, lång & riktigt skön dusch efter denna dagen med
bärning & allt (:

Ta väl hand om er & glöm inte att ta hand om era egna liv
först innan ni gnäller en massa på andra! ;)


jag&hjärtat ute i snön (: muppisar ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar