fredag 12 november 2010

Det Okända (:


Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det
handlar inte om att finna den man vill vakna upp med. Det handlar inte om att
finna den man vill leva tillsammans med. Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon, men för någon är DU hela världen.
 Tomas Hansson du är hela min värld

Ikväll har det hänt en hel del, har hunnit vara ute & kört lite ärenden,
har fixat med tvätten så allt är tvättat nu (:
satt och kika lite tv innan, sappade bland kanalerna men både jag & hjärtat fastnade för Tv 4+,
Det okända.
Jag personligen älskar det programmet, jag tror inte på allt det som händer på tv:n men jag vet
om att andarna finns & lever med oss.
Jag har själv varit på ett medium och fått kontakt med min mamma.
det är självklart upp till var och en, men tänk er själv. vad händer efter ett liv på jorden?
dör man bara & försvinner, allt blir svart eller lever vi vidare på något sätt?
fundera på det... (:
alla människor tänker dom här tankarna...
Till våren är det tänkt att jag ska hålla ett eget medium, kvinnan jag hade sist är jätte duktig och väl känd,
så tänker bjuda hem henne och ett par vänner som väljer att vara med om detta osv,
någon intresserad utav att prova? bara att höra av sig :)
Det är väldigt känsligt men samtidigt väldigt skönt. (enligt mig, alla har egen uppfattning.)
När man sitter där i rummet med kvinnan, känner man hur nerverna är på spänd......

Efter det okända kom ett program som hette:
flickan med fyra armar och fyra ben
jag låten bilden tala för sig själv.

Mina småsyskon har varit här en runda ikväll & pratat lite, jätte kul att träffa dom igen (:
Det värmer i hela kroppen (:
 
Imorgon är det jobb som gäller, häärligt :) 
så det blir att gå upp klockan 05:30 & köra till jobbet vid 06:10
då det är jag som kör så hjärtat kan vila lite :)
Nanna gott allesammans & ta väl hand om era nära o kära (:

Boxen jag har letat efter såå länge har äntligen kommit ut!
TRE KRONOR! :)

vår framtid 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar