torsdag 11 november 2010

mysig kväll ✫

TjenaTjena :) 
Då var det kväll igen och det har varit mysigt :)
har haft tända ljus, pratat en massa, fixat tvätt tsm, städat undan lite & duschat, mysiga kvällar :)
Jag har tänkt, fram och tillbaka flera gånger om, men ändå kommer jag inte fram till någon beslut.. hmm
Jag & hjärtat har varit inne på 3:s & Tele2:s sidor och kikat över med mobiltelefoner & nya nummer.
Något som faller i smaken? tjaa lite iaf :) Men sen är jag så stenålders, jag har min rosa mobil som jag är överförtjust i med allting som fungerar och passar mig utmärkt :)
men ändå? Ja, vi får se hur det blir :) Skulle det nu bli att jag köper mig en ny telefon & nytt nummer så återkommer jag med det :)
Ihelgen blir det jobb som i vanlig ordning, det är så sjukt härligt att jobba!
man har verkligen något att längta till när man får beskedet att man ska jobba, det är så jävla skönt!
Och fick dessutom lite "extra" jobb nu inför jul, ska hjälpa till med lite julbord, ska bli jättekul :)
Julen är så otroligt mysig men samtidigt så otroligt jobbig, men man får ta en dag i taget & leva i nutid.
Den 13-15 December beger jag & hjärtat oss iväg ett par dagar för att fira hjärtats 28-årsdag :)
Läängtar

Favoritkillen fyller 2år i morgon, tråkigt att vi inte har honom denna helgen,
men det som man missar, det tar man igen :)
Blir kalas för hela slanten nästa helg istället :)


Och till dig dryga, jobbiga & tjatande människa som skickar & ringer mig stup i ett,
har du inget liv? Jag har förklarat för dig gång på gång att vi endast är vänner, ingenting annat
& det kommer aldrig att bli något mer än vänner iheller!
Lämna mig ifred!

Gott folk, nu ska jag & hjärtat mysa vidare men återkommer i morgon :)
pusspuss & nattinatti på er ♥

 
jag&hjärtat efter en varm & lång dusch ♥ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar