söndag 14 november 2010

Fars dag utan pappa :( ♥

jag önskar att jag kunde fått dela denna dagen med er, dagen då allting känns extra med allting.
det är så tomt utan er...
Fars dag, ja, hur firade vi den? :)
Gav pappa blomma och någon liten present & käka något gott.
Man umgicks med varandra, man fanns i varandrars närhet,
man hade sin trygghet...
Vad finns idag? Minnet som var ♥ 
Idag kan jag inte fira den dagen på samma sätt, idag kan jag inte känna er närhet, se era vackra ansikten, se er le eller höra er skratta. Idag är allting bara minnen, förblir minnen.
Långt in i min själ.
Idag kan jag bara hoppas, hoppas på att ni mår bra var ni än är & befinner er någonstans ♥
Idag ska jag åka till kyrkogården där ni vilar, sätta mig ner på huk, tända ljus, lägga blommor & tänka på våra minnen tillsammans,
säkerligen fälla några tårar (som alltid annars) och sakna.
sakna er för dem fina personerna ni verkligen var.

We only live once, but in history we can be remembered forever

Jag klarar inte ens av att försöka förklara hur mycket jag verkligen saknar er ♥

Det knäckte mig totalt att förlora er.
Ni var & är verkligen min förebild! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar