måndag 29 november 2010

Hej mitt vinterland (:

Hej mitt vinterland, nu är jag hääääär :)
Och det kan jag verkligen hålla med om, det bildas & kommer
mera snö hela hela hela tiden.
Men det är samtidigt så underbart mysigt med snön, bara av att titta ut så myser jag (:
Har tänt en massa ljus som vanligt, vi bara älskar ljus,
det är så levande & så otroligt fint (:
Sitter & sneglar på Jerry Springer, det programmet är så uppgjort & äckligt :p
Hur kan en mamma träffa sin dotters kille i smyg? Gå bakom ryggen på sin egen dotter?
Då har man inte alla hjärnceller hemma.
Hörde även på nyheterna innan att en kvinna har försökt att dränka sin egen son,
sin son på 10-månader har hon försökt dränka...
Vart är världen på väg egentligen?
Det som är mest skrämmande i allt är att man blir inte förvånad längre,
man börjar bli van & undrar bara när nästa gång inträffar...
Skrämmande!

Har inte så värst mycket mer att skriva ut om för tillfälligt,
fel folk ska inte veta allt som vi gör (:

Ta väl hand om era nära & kära,

hjärtat som valde bilden... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar