söndag 28 november 2010

Första Advent & Julen är snart här (: Mysigt
Sitter & lyssnar på: Tomten, jag vill ha en riktig jul med Busungarna, underbar låt (:
Låten slår mig en tanke, "en sån som man har, när man är liten"
"jag vet att du inte gör mig besviken" .
jaa, jularna är jobbiga, otroligt jobbiga för många.
när jag var liten firade vi alltid jul med släkten & vi var ganska många i den,
man umgicks, tittade på kalle anka, gjorde mat ihopa &
käka ihopa, åt gröt tillsammans & tomten kom.
alla var glada & sällskapet fanns där.
Sen 2005 har min jul inte varit som den var förr, den har firats på olika ställen
(efter dit man flyttat) och det har firats annorlunda, men det är klart,
alla gör på olika sätt... Men det är inget negativt i det (:
pappa somnade in för evig vilan en vecka innan julafton & den dagen känns än idag :(
men jag kämpar för varje dag som går & jag vet om att denna julen dessutom kommer att bli underbar :) 
denna julen har jag verkligen lugn & ro i kroppen, har ingen stress, ingen oro eller någonting
som jag har haft alla andra jular, utan jag mår bra, eller jag ska vara ärlig.
JAG MÅR VERKLIGEN SKIT BRA &
KAN VERKLIGEN INTE MÅ BÄTTRE!!! :)
denna julen kommer bli underbar med alla folk man ska umgås med,
lyckan, glädjen, skratten, kärleken, trygghet, familj, snällhet, pussar, pojkvän,
godhet, förälskelse, styrka, positiv, känslor, vänner, blodsband, syskon, favorit, ögonblick, nuet,
soulmate, älskling & hjärtat

Nej, nu ska vi kika vidare på Ensam Mamma Söker & efter det blir det Beck :)
Och måste se några avsnitt utav Tre Kronor senare tihi ;)

ta väl hand om era nära & kära ♥

jag&hjärtat på mysig resturang ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar