fredag 26 november 2010

Trygghet i sitt liv

Trygghet är den viktigaste delen i sitt liv, tycker jag,
eller har jag fel?
Om man inte känner eller har någon trygghet i sitt liv,
hur mår man då? hur tänker man då? hur lever man då?
September 2005 försvann min trygghet för livet, trodde jag. 
hela min värld rasa samman, tårarna brändes, död?
jag förstod ingenting....
tankarna snurrade & jag visste absolut ingenting och visste varkens ut eller in.
konstigt? nej, tycker jag inte. 15år & föräldrarlös.
vem klarar sånt? jag trodde det var omöjligt, men jag hade fel, mycket fel....
Sekunderna, minuterna, timmarna, dagarna, nätterna, månaderna & åren sen den dagen
har varit otroligt tunga, jobbiga, maktlösa, ilska, förtvivlan, sviken, önskan, ensam, tårar,
förändring, falskhet & ögonblick.
När man blir osams med folk, (vilket händer alla människor)
så har nästan alla, en tendens att utsätta mig för hårda ord ang min mamma & pappa,
hårda ord som sårar & bränner långt inne i min själ.
Varför använda dom som redskap när dom inte själva kan försvara sig?
För att såra mig? Klart ni lyckats & mina tårar & tankar kommer igång på nytt.
Men är det rätt att göra så? Falska, trista & folk som inte själva mår bra,
lägger skuld på andra? Hmm, en sak är säker & som jag alltid varit rätt på min sak,
den/dem personerna som dragit upp mina föräldrar i sammanhang där dom inte har med saken att göra.
Har jag bett fara långt åt helvete & där kan dom stanna för gott!
Har fått höra igenom åren att jag är ju fri, fri att göra vad jag vill... fri?
Man får ersättning osv, pengar.
Vem fan väljer en sådan frihet framför sina egna föräldrar?
Och vem i helvete vill hellre ha pengar än sina föräldrar?
SJUKA FOLK!!!!
Dagen den 17 December 2003 förlorade inte bara jag, utan mina syskon, min mamma,
släkt, vänner & bekanta en väldigt fin & ödmjuk person i sin närhet.
25 September 2005 försvann våran mamma.
helt oväntat & spontant....
Sen DEN dagen har folk ändrats sig totalt & verkligen visat sitt rätta jag.
DÄRFÖR vet jag verkligen hur falska folk verkligen kan vara,
som det bara står "makt" & "pengar" i pannan på.
hur kan man tänka i såna banor?
Ni som känner mig eller vet "historien" ang allt, vet självklart vilka två idioter jag menar.
Något som på papper kallas "halv-systrar" något jag aldrig kallat dom &
deffinitift aldrig kommer att göra!
Som aldrig brytt sig om någon innan men när en person dör, då kretsar allt runt dom
& såklart tycker synd om sig själva.
Som pratat så otroligt mycket skit om min, mina små-syskons mamma,
När det var 1år då min mamma lämnat oss, var jag & mina dåvarande pojkvän i Rörum, där dem vilar.
satt på huk, hade tänt ljus & lagt blommor, då får jag ett sms ifrån den ena idioten där det står:
"det var lika gott åt dig att hon dog" .
Men dagarna vänds imot en, ibland får folk smaka på egen medicin ;)
Ni som påpekar att det inte stämmer, sms:et finns kvar än idag ;)
Sen att det finns blinda idioter i släkten "på mammas sida" som dessutom
umgås med dessa, att ni inte skäms!
Och ja, ni får tänka & tycka presic vad fan ni vill, detta är min blogg & jag skriver exakt vad
jag vill i den, passar det inte kan ni ge fan i att läsa i den :)
Dessutom vet jag om att dessa två idioter läser denna & anhöriga till dem.
Hoppas ni hittar den faktan ni letar efter!
Finns absolut inga ord, meningar eller texter som kan förklara hur jävla falska, sjuka
& äckliga ni verkligen är!
MÅ NI BRINNA LÅNGT I HELVETET!!!!!!!!!

Jag har nått tryggheten i mitt liv, sakta men säkert.
Livet har gått i olika banor sen 2005, både upp & ner såklart.
man provar på olika saker & inser saker.
Idag sitter jag som världens lyckligaste flickvän/sambo till en underbar människa,
min Tomas :)
På köpet fick jag ett "bonus/sambo-barn", älskar verkligen mina svärföräldrar,
svägerskor & dess därtill.
Jag har mina fina vänner som jag verkligen älskar.

Tänkte avrunda detta långa blogg-inlägg nu,
ni som läst, som alla vet så måste alla få skriva av sig o tycka presic vad man vill
& det har jag presic gjort. Kommentera gärna, like it ;)

vad du gör idag, vet alla i morgon



4 kommentarer:

  1. Blir så arg när jag läser detta :@ Folk skäms fan inte för nåt idag.. O att gå på dig om dina föräldrar e bara så sjukt lågt. Vart fan går gränsen? Tycker du e stark som fortfarande står på dina ben o har lyckats så bra som du gjort!

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt Hille! Eller så tror folk att sanningen inte kommer fram av hur folk beter sig. Tack så jätte mycket gumman, det värmer verkligen :)

    SvaraRadera
  3. Tänker på er, Älsar er med! Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack (: Vi älskar dig också! Kramar

    SvaraRadera