torsdag 25 november 2010

Hejsan alla pigga & glada (: 
Måste börja med att säga att jag är otroligt seg idag,
har sovit max fyra timmar denna natten & det är piss...
jag & min kropp måste ha en del sömn för att klara av vardagen & dess saker,
men vi får väl se hur det går :)
Idag har jag lämnat blod & känner mig hel nöjd :)
Efter det var vi & handlade lite fika o körde hem o mumsa i oss det (:
Sen i eftermiddas har jag hållt på här hemma, med städat & donat ibland mina saker,
hallelulja, vart ska man göra med alllt?
slänga? spara? kasta? elda? sälja?
ja, vi fårse hur allt blir. vet iaf att jag ska sälja min skinnjacka som aldrig är använd,
som pris-lappen sitter kvar. någon intresserad? (:
(har en tendens till dom som inte känner mig att jag handlar på mig
en massa sen glömmer jag bort att jag har det och är helt oanvänt)
men det är så det kan gå :)
Nu ska vi ta en liten paus, köra & äta en riktigt god & mysig middag,
sen ska vi slänga oss i solarium (: kommer bli så skönt (:

Ha en riktigt trevlig kväll för det kommer vi att ha (:
Skriver mer senare så håll utkik då :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar