onsdag 10 november 2010

Tyskland :)

Hejsan alla glada blogg-läsare :)

Idag har det varit en underbar dag, vaknade runt fyra imorse som planerat och begav oss mot Tyskland :)
har spenderat dagen där och blev väl inhandlat och vi är jätte nöjda :)
Var på en liten matbit innan ikväll och har kommit hem nu, tagit in våra väskor med kläder & drickan :)
Nu ligger jag & hjärtat helt nedslagna i soffan, har presic kikat lite på Efterlyst, som absolut inte får missas :p
funderar på att gå o nanna, är jätte trötta så det blir nog så :)
Förresten, sidvyer, otroligt... trodde inte min blogg var så intressant, men en del känner man ju till, dom vanliga som besökte min gamla blogg... men som folk säger, vissa folk blir man aldrig av med och det ligger ju någonting i det :)
Den 8:e var det 133 sidvyer? kalas :)

Och sen är det en annan sak jag tänker blogga om, jag har tänkt om, i olika banor.
Jag är trött på att vara "för snäll" och ta imot en massa skit och att man ska vara tyst om det ena för att andra inte ska bli sura. HERREGUD, säger jag bara!
Är man med i leken, får man minsann leken tåla!
Förhelvete, vuxna människor bete sig på det sättet och sen inte ens kunna stå till det!
Ynkligare människor får man leta efter! PINSAMT!

Nu ska jag & hjärtat mysa ner oss i sängen, puss & nattinatti på er :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar