torsdag 18 november 2010

ojojoj (:

Ojojoj, säger jag bara (: 
Just nu är jag otroligt trött i huvudet, har kört bil sen klockan tolv idag,
just nu tycker jag bara det är drygt att köra bil men hjärtat mitt säger att jag inte får sluta köra,
för slutar jag köra så kommer vi ingenstans för han säger att jag ska köra så han kan vila :p sööte! ♥
Har som jag skrev i förra inlägget hämtat hem favoritkillen (:
han har varit så otroligt mysig & go sen vi hämtade honom (:
Efter att vi hämtat honom var vi hos svärmor/mamma/farmor och käkat middag, mysigt (:
Efter det körde vi hemåt, dumpade av favoritkillens kusin på vägen, när cilla kommer ut & ser att det är jag som kör så säger hon bara: "Åhhja, säg inte att du har kört med min dotter i bilen" och bara skratta :p
Hahahahhah (:
Men jag har givetvis fått jättemycket beröm utav hjärtat, han säger att jag är bäst på att köra bil,
(tillomed bättre än honom, haha (: och påstår att om jag bokat tid till uppkörning&skrivning hade jag klarat det direkt, men man är feg eller så drar man sig för det (: skönt att inte ha körkort (:

Nej, nu ska vi mysa vidare (:
Ta väl hand om era nära & kära, 



2 kommentarer:

  1. Men jag fick hem henne hel i alla fall :p hihi

    SvaraRadera
  2. tihi, klart :) vad tror du om mig egentligen? hahahah <3 /Gradin

    SvaraRadera