torsdag 25 november 2010

skapta för varandra

blir ett otroligt snabbt inlägg nu för sen finns det inte tid för mera data (:
jag&hjärtat köpte boxen med mina favoriter. TRE KRONOR!
Ligger & tittar på den nu och den är verkligen skit bra (:
'hjärtat mitt, min man. han håller på att göra lite varma mackor till oss nu så jag passa
på att skriva här & önska alla er där ute en riktigt god natt för det ska vi ha (:

jag är verkligen lycklig, vaknar varje morgon med ett stort leénde av att se min blivande man
ligger brevid mig & jag är överlycklig över att han är min, bara min (:
säger som hjärtat säger, kärleken går inte att beskriva i ord, meningar eller texter, du är för bra för att vara sann, du är verkligen det bästa som någonsinn har hänt mig, såhär bra har jag aldrig mått tidigare,
du&jag är skapta för varandra ' <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar