torsdag 18 november 2010

kärleken är evig ♥

UnderbaraMorgon (: 
ja, denna morgonen har verkligen varit helt underbar (:
vaknade utav klockan idag & låg bara o mös, awesome  
Jag&hjärtat har presic duschat en lång & varm dusch, ska tända ljus & mumsa i oss en god frukost (:
sen ska vi bege oss för att hämta hem favoritkillen (:

Skulle slå på tv:n för att kolla om där var något roligt men njaa, mest skit :/
blev en film på SF-kanalen som heter: Livet i 8 bitar . värdelös film ^^ 

alla eller kanske inte alla, men dom flesta, snackar om att det är så viktigt att gå ner i vikt & man ska vara
smal (helst pinna-smal enligt vissa) 
en sak jag inte förstår.
är inte folk nöjda med sig själva? inget självförtroende? vågar inte gå sin egen väg i livet?
enligt min mening skiter jag fullständigt i "modet" , det är konstigt, eftersom vi beställer mycket kläder och får hem olika kataloger, finns bara smala tjejer i katalogerna, vart finns dom "större" ?
Världen kommer att gå under om alla ska följa detta, att man ska passa in bara för att "delar utav sverige" är smala... Hmm, den vägen kommer jag deffinitift inte gå (:
Jag har min kropp & är verkligen jätte nöjd med den, jag provade själv på denna myt i våras att gå ner mycket i vikt vilket resulterade att jag inte alls trivdes i det för fem öre & såg allmänt sjuk ut.
Så nejtack, tycker det är finare med människor med lite kurvor (:

käärleken är evig när vi är tillsammans ♥  


2 kommentarer:

  1. Håller fullt med :) Men ibland är de bäst att gå ner i vikt, men man behöver inte överdriva :p Puss på muffen ;D <3

    SvaraRadera
  2. låter kalas (: puss på muttan (: <3

    SvaraRadera