tisdag 23 november 2010

bushumör ♥

Godkväll :) 
allt bra med er alla där ute? :) Med oss är det verkligen toppen :) tihi ♥
Blev ändrade planer innan ikväll, jag&hjärtat blev på bus humör så har
verkligen busat till det lite ;)
Blev sjukt sugna på mc donalds men när vi kommer utanför dörren & ska bege oss så
inser vi att det snöar, nästan full storm ute :/
men trots vädret beger vi oss mot Tomelilla & hämtar varsin pizza istället som vi
smaskat i oss nu, det var riktigt gottiligottgott :)
Ligger & kikar på någon film på Tv4-film, psyko? :p
Själv tycker jag filmen verkar urkass så sitter & snackar med min kära svägerska istället,
mycket roligare :) tihi ♥
Imorgon ska jag&hjärtat upp tidigt för att bege oss till Vollsjö så jag kan hämta
hem alla mina saker, ska bli så awesome, tihi :) ♥
På torsdag ska man bege sig in till Simrishamn, ska lämna blod :)
Häärligt! :) Och vill hjälpa andra människor, och blir nöjd med sin insats :)

nej, slut babblat för min del, återgå till någonting annat ;)
ha en kalas kväll allesammans, puss&kram skummbanan :)

Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter,
för mina föräldrar lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor ;)

♥vitvåärdomlyckligastemänniskornaivärlden♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar