onsdag 8 december 2010

Utmaning 8 – Ett ögonblick

Utmaning 8 - Ett ögonblick 

Oj, väldigt svår utmaning måste jag säga....
hrmm, finns ju massor utav lyckliga & sorgliga ögonblick i mitt liv (:
Jag har 2st väldigt starka ögonblick i mitt liv
& jag vet att det inväntas också men det får man ta till senare i bloggen (:
väldigt kortfattat.......
Sorgligt ögonblick är när jag fick se min mamma ligga så fridfull, lugn, fin, vacker, blek,
i sjukhussängen & se hennes sista andetag & hjärta som slutade att slå

Lyckligt ögonblick, måste säga att jag nog är världens lyckligaste flickvän & sambo.
Mitt liv har förändrats totalt sen jag & hjärtat började träffas & prata när ingen annan visste om det,
jo, ioförsej, en person visste om allting hela tiden & det är tack vare henne som vi tog chansen :)
Vi kommer aldrig gå ut med hur många månader vi har spenderat tillsammans eftersom vi inte vill
att det ska komma ut, vill inte såra fler personer än vad vi gjorde då..
Idag är vi lyckligare än någonsinn, många har försökt förstöra mellan oss men dom har aldrig lyckats
& kommer aldrig att göra iheller (: Vår kärlek är stark & evig ♥
Kärleken övervinner allt ♥

Flera, många flera ögonblick inväntas ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar