tisdag 7 december 2010

Utmaning 7 - Bästa vän

Utmaning 7 - Min bästa vän
en bästa vän, det tycker jag låter som en som man kan prata med alltid,
oavsett vad, prata när man är ledsen, prata när man är bekymmrad,
prata när man behöver goda råd, när man är glad, när man är lycklig
och helt enkelt pratar ut om känslor (:
Jag har många vänner, men en bästa vän är det där lilla extra.
Bella Andersson, är hjärtats lillasyster & till en början hade jag aldrig
på tanke att komma varandra så nära som vi är varandra idag.
Idag står vi varandra väldigt nära, vi berättar allt för varandra,
 märker på den ena om den andra inte mår bra.
Vi stöttar & hjälper varandra oavsett vad, i vått & torrt.
Och det känns oerhört skönt ♥
Bella & jag har delat många tårar & sorg tillsammans,
men vi har även delat glädje, lycka & otroligt många skratt tsm :)
Och jag hoppas innerligt att det aldrig kommer att ta slut,
denna söta lilla underbara flicka betyder oerhört mycket för både mig & hjärtat (:
Hon har funnits för mig som ett enormt stöd detta året då vi funnit vår djupa kontakt
& jag vet att jag hjälpt o funnits för henne.
Allting handlar om att ge & ta, då fungerar allting så utmärkt (:
Jag vet ju om att du följer min blogg Bella så hoppas du
förstår hur mycket du betyder för mig :) ♥
och jag hoppas att våra gemensamma planer blir till verklighet ;)

Nu ska jag&hjärtat köra & käka mysig middag ♥

1 kommentar:

  1. Du är för söt frugan! Jag älskar dig mer än du anar. Du är den bästa vän jag någonsin haft, finns alltid för dig! <3

    SvaraRadera