tisdag 7 december 2010

Obehaglig post

OBEHAGLIG POST -
var det jag skulle berätta om idag & det är exakt vad jag kommer att göra också :)
Lördagen den 16 Oktober 2010 har en person beställt sex-leksaker i mitt namn,
när jag fick denna faktura-lapp, den 18 Okt. om vad som var beställt,
stod både jag&hjärtat som fråge-tecken men förstod snabbt vem som låg bakom.
Det är beställt leksaker, kläder (dock inte i min eller hjärtats storlek, hahah)
Beloppet landa på en summa utav: 989 KR.
Denna person som har gjort detta måste ha väldigt
dålig fantasi eller IQ? Men det har vi vetat sen innan :)
När jag fick se detta kontaktade jag hemsidan: M4L.SE, där sakerna är beställda.
Dom var otroligt snälla & var väldigt vana vid detta & när jag pratade med dom
kollade dom på sina datorer att där detta är beställt är väldigt långt ifrån
utlämnings-stället, och utlämningsstället var Tomelilla.
Jag förstod förståss direkt vem som låg bakom detta..... suck.....
Personalen på M4L sa till mig att skicka tillbaka paketet som låg
och vänta på mig på ICA-kvantum i Tomelilla, det hann jag göra.
Personalen på kvantum (berättade såklart vad som hänt) och dom sa att det fanns gott om störda människor :)
Åkte in till polisen i Ystad & anmälan ligger hos dom.

Det jag vill ha sagt med detta är att jag har inte velat gå ut med
detta tidigare utan ville själv ha ett erkännande
ifrån personen själv,
eftersom jag vet om att den personen som har
gjort detta mot mig läser min blogg 1000000 gånger om dagen
& är så nyfiken på vad jag & mitt hjärta gör om dagarna......
Utav M4L har jag fått Namn, Efternamn, Adress, Ip-adress,
hotmail & mobil-nummer.
Person-nummert till denna person har jag också :)

Har jag ingen ursäkt eller godkännande ifrån DIG senast
fredagen den 10 December 2010,
kommer jag att gå ut med hela ditt namn, hela din adress, din hotmail
& din blogg-adress... - jag tror att många vill veta vem du är ;)

Nu ska jag&hjärtat mysa vidare :) Soo long peoples ;) 



3 kommentarer:

  1. Vissa personer växer aldrig upp x) haha :) Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Idioter finns där gott om Anna ;)

    SvaraRadera
  3. Bella - Nej & det kommer den personen ALDRIG att göra iheller :) Loveyou<3

    Tina - Jo, d kan man verkligen säga ;)
    Speciellt när dom tror att man inte kan spåra dom utan sidan m4l har all information om dom.

    SvaraRadera