lördag 11 december 2010

ett tag sen (:

var ett tag sen jag uppdatera bloggen men har haft dölled med tid
& det kommer fortsätta att vara så :)
Har en massa annat att göra än att sidda vid datorn hela dagarna & störa sig på störda folk :)

Linda Bentzing - min absolut största idol, hennes röst, hennes musik, hon är underbar (:
Diamanter, ljuger så bra, alla flickor, hur svårt kan det vara, värsta slagern m.m
Hennes musik får en på så jävla glatt humör, man blir så fucking jävla glad :)

har krängt i oss pizza, jag åt hela & är fortfarande inte mätt, vad händer?
jag äter, äter, äter, äter men blir aldrig mätt :p maaaad e gott :)

Veckan har massor att erbjuda,
Imorgon ska vi på kalas till lilla Lykke, eller ja, lilla & lilla, stora damen som fyller 2 år :)
Måndag blir det fixning med bilar & packning,
Tisdag ska vi bege oss mot Ystads Saltsjöbad för att fira hjärtats 28 års-dag,
kommer bli så underbart & mysigt (: det är vi förtjänta utav <3
Håller alla tummar & tår att vi får ner lillhjärtat på torsdag, men vi får väl se hur det blir.
Dem senaste 2 gångerna har vi inte fått ner honom så man ska inte förvänta sig för mycket....
Aja, det ska bakas en massa till jul,
ska bland annat fixa med sockerkakor, mina egna snickers, peppar-kakor,
ska självklart göra pepparkakshus (: och massa lussebullar & annat gott (:
och som det lääängtas till svärfars supergoda gröt, åhh har aldrig ätit godare :)

Hoppas ni alla får en underbar vecka (:

en del utav dig & en del utav mig

1 kommentar: