onsdag 1 december 2010

1 December

Redan 1 December & snön ligger vit på marken som ett stort täcke, så sjukt mysigt (:
Det är så otroligt mysigt att vakna upp brevid hjärtat & känna hans famn om mig, känna hur han
kysser mig i nacken & hela hans varma och goda kropp imot min, det är lycka
Titta ut genom fönstrena & bara se hur flingorna faller ner och landar på marken,
se hur vinden blåser & grenarna på träden rör sig....
Åhh, redan december månad, vart har tiden tagit vägen?
Det var ju sommar presic? Känns som att vi var ute med vagnen för några veckor sen,
men det är så mycket längre än så...
Hoppas att allting går enligt planerna & att det inte fortsätter
med driv-bildningar utan att man kan ta ut vagnen (:
Idag har jag fortsatt med alla mina saker här & här blir så fint (:
Som hjärtat sa innan, "så fint som här är nu har här aldrig någonsin varit innan"
& det är jättekul att höra & jag förstår varför han sa som han gjorde, tihi (:
Jag&hjärtat var ute & gick i snön innan, så mysigt (:
Kom hem, tog oss en riktigt varm, lång & skön dusch med tända ljus & lugn musik
Nu ligger vi & har kikat på. Maria Wern på kanal 4, verkar vara en bra serie :)

Ta något att äta & mysa vidare, ha det gott allesammans där ute i drivorna (:
___________________________________________

Utmaning 1 - Om mig

Mitt namn är Anna Gradin Alwesdotter, jag är 20 år gammal & bor i Lunnarp utanför Tomelilla
tillsammans med min underbara sambo Tomas (:
Varannan helg har vi Tomas son Hugo hos oss då den helgen mest
består utav massa lek, bus, skoj, skratt, stimm, målning, ritning, m.m :)
Jag har två underbara små-syskon, tvillingar, Pelle&Erika, som jag älskar så otroligt mycket
Tyvärr träffas vi inte så ofta men när vi väl träffas har vi jätte kul & skrattar otroligt tillsammans.
Blev föräldrar-lös vid 15 års-ålder & har både haft med och mot-gångar sen dess, men idag står jag lyckligare än någonsinn & verkligen älskar mitt liv (:
Jag är tim-anställd på ett företag i Blentarp  utanför Sjöbo
med att plocka ägg, du kanske skrattar, men vad rör det mig?
Inte ett dugg (:
I dagens läge ska man vara glad att man överhuvudtaget har ett jobb
& då gäller det att man inte är så jävla kräsen (:
Trots jobbet där så söker jag givetvis jobb på hel-tid :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar