torsdag 21 oktober 2010

Underbar dag i Malmö :)

Varit en underbar dag i Malmö idag :)
Jag, hjärtat & min älskade lillebror har spenderat dagen där :)
Blev lite rusta, biltema och såklart IKEA :)
gottiligottgott med mat :)
Mötte även upp en kille & köpte slutsteg, kalas :)
Kom hem för en liten stund sen och får reda på då att två tjejer har blivit skjutna i sin lägenhet i Malmö, antagligen kring den tiden då vi var där inne, läskigt...
finner inga ord.....
Nu ska jag & hjärtat städa undan lite, tända ljus, fixa i ordning av det vi köpt idag & invänta svärfar :)

Ha en toppen kväll allesammans & ta väl hand om era nära o kära,
tänk på att ta vara och hand om er själva och varandra :)

här kommer några bilder ifrån idag när vi käka på IKEA :)


min älskade lillebror :)

hjärtat, största kränget :)


jag & min älskade lillebror :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar