måndag 25 oktober 2010

I ett fotoalbum, står tiden stilla ♥

25 Oktober, 5år & 1 månad sen tomheten & sorgen la all sin tyngd på våra axlar och som för varje dag som går blir allt större och man vill finna sina svar på alla frågorna....
Finner inga svar, alla frågorna finns ständigt....
Är så oerhört tacksam och vet inte hur jag ska uttrycka min glädje i ord för att tacka den ända familjen i vår "släkt" för att dom verkligen bryr sig om oss, frågar hur det är med oss, bjuder ner oss till dem och bara pratar en massa minnen, det känns otroligt skönt, en riktig lättnad!
Känns även riktigt skönt att dom välkommnar min sambo med öppna armar och behandlar han lika väl som oss, dom fann varandra väldigt fort :)
jag tror att jag talar för oss alla tre, mig & mina småsyskon,
Magnus, Carina, Jenny & Emilie - tack för att ni finns för oss, hjälper & stöttar oss, ni är guld värda ♥ ♥ ♥

åhh, min kära kusin har fått sin lilla son nu, så super sött & ur gulligt tihi :)
man blir ju sugen själv & det är nog bara en tidsfrågan ang det :)


Saknar min fruu så otroligt mycket, henne jag kan prata med allt om, hon som får mig att le, hon som verkligen kan lysa upp min dag (förutom min älskade man, tihi :)
o saknar cillispillis & lykke också, har inte träffat dom på aslänge känns det som :( vilken tur att vi träffas i morgon & nästa vecka ska vi tillbringa en heldag på Ullared, ska försöka para ihopa cillis o ola-conny ;) kommer bli så kalas, eller vad säger du cillis? :) så nice :)

nej, nu ska jag kila ifrån datorn, ta väl hand om er & era nära o kära ♥

 fruugan, älskade & jag ♥



3 kommentarer:

  1. bebis? De låter toppen :) Hihi. Gudmor/faster Bella ;) Jag saknar dig/er också fruktansvärt mycket och Ullared kommer att äga. Cilla kommer få en bra man som är händig ;) han kan till och med allt om bröd, inte många som kan ;) hahaha :D Mamma och Boris passar också toppen bra :P

    SvaraRadera
  2. tihih, vi får la se :)
    allt om bröd? hahhahh! vi fårse vad vi kan fixa ihopa där uppe :) låter kalas :)

    SvaraRadera
  3. Ja han jobbar ju på brödavdelningen ;) hihihi <3 Ja de ska bli underbar skoj! <3

    SvaraRadera