söndag 24 oktober 2010

T, vad vore jag utan dina andetag? ♥

jag sitter ofta och tänker, eller ja, hur ska jag egentligen förklara?
varje dag, varje timma, varje minut & varje sekund har jag en otroligt värdefull, snäll, omtänksam, och min absoluta själsfrände hos mig, i mitt liv. Han som verkligen får mig att må bra, som får mig att skratta & le, se allting positivt med livet, hela mitt liv förändrades totalt sen vi fann varandra i hemlighet :)
Vi har redan träffats i så otroligt många månader (skriver dock inte ut hur många som vi träffats i osv, fel människor behöver inte få veta :) och vi har redan fått uppleva så otroligt mycket tillsammans,
det som känns så otroligt skönt det är att veta att vad det än är så finns vi alltid för varandra,
vi pratar med varandra, hjälper varandra & finns helt enkelt för varandra, alltid :)
tillsammans har vi delat, skratt, leende, roligheter, bus, osv, och vi har även delat gråt, tårar, sorg, ilska osv tillsammans :) vi känner varandra in och utantill och är helt enkelt som själsfränder och vi är lyckligare än någonsinn :) jag trodde aldrig i mina vildaste fantasier att man kunde känna sånhär lycka med en annan person :) men jag hade fel :)
nu ska jag & hjärtat mysa vidare till beck - skarpt läge och sen intaga sovrummet för lite sömn :)


                                                        T, vad vore jag utan dina andetag?




1 kommentar:

  1. åhh får tårar i ögonen när ja läser va du skrivit <3 de e jätte gulligt skrivit <3 klart vi e själsfränder o de kommer vi ALLTID att vara hjärtat <3 /många pussar o kramar din man :) <3 <3 <3

    SvaraRadera