torsdag 28 oktober 2010

Ullared :)

oj oj oj, säger jag bara ;)
statistiken på bloggen har ökat duktigt ser jag, men det är bara kul att folk är intresserade och läser :)
har inte bloggat på ett tag pga har haft dåligt med tid, inte hunnit sitta vid datorn men samtidigt så underbart skönt :) Iförrgår hjälpte vi Cillispillis att flytta & det gick fort o helt kalas :) blev pizza på kvällen och snack :)
Fick förfrågan (hastigt nog tihi) om vi ville följa med till Ullared kl 05:00, morgonen därpå och vi var helt klart på det förslaget :) Så var hemma om, lämna av saker & hämta lite sen körde vi till Cillispillis igen och sov där, somna dock lite sent ;p somna vid halv två, två och skulle upp fyra :p
Jag & Cillis blev hungriga mitt i nassen så vi bad hjärtat göra nudlar till oss så han tralla upp & gjorde nudlar till oss, skit gott :) Så alltså, dagen spenderades igår på Ullared, hade aldrig varit där förr & hade verkligen skit kul :) Umgicks med underbara människor & blev en hel del skratt :)
Blev att sitta trångt på vägen hem men det gick an :)
Blev en massa handlat, både till hemmet, mig, hjärtat & favoritkillen, hitta massor :)
vet inte om det blir en runda nästa vecka dit igen, får nog ta en funderare :)

Nej, lite maaaaad på detta folket, :)

Å du, vet du vad? jag tror på rotmos :)

hitta en puff till favoritkillen som kommer bli kalas :) 

1 kommentar:

  1. Ja är man hungrig så måste man ju äta :) Men höll på att somna medans man vänta på nudlarna ju! :p Roligt hade jag osse tack för en underbar dag <3 PoK

    SvaraRadera